11 Temmuz 2019 Perşembe

Çocuk Gitarları

ancak şu da bir gerçek ki; bir aşırı konuda bulunduğu bunun gibi "tatmin edici kalitede gitarlar yapıp, faaliyet sunan markalar da var"... ne demek bu? şu demek: belli bir kaliteden ödün vermeden, fiyatı mümkün olduğunca düşük tutan bir çok marka var... bir bilene danışıp, o markaları tercih etmek, orta yolu bulma açısından çok önemli... ben bu markaları burada yazmak istemiyorum...

Klasik gitar eğitimi, müzik çocuk gitarları bulunduğu gibi, kişilerin müzik kulağı dediğimiz müzik öğrenme yeteneğine bağlı olmakla beraber, insanın faaliyet ortamına, ders ortamına da bağlıdır.Ancak tüm bunları göz önünde bulundurarak, esas gitar eğitimi 3-4 aylık bir dönemi kapsar, orta seviyedeki bir eğitim ise 6-8 aylık bir dönemi ileri seviyede bir gitar eğitimi bir yıldan fazla bir eğitim devresinde gerçekleşir.Bu verilen süreler umumi bir zaman olup öğrenciden öğrenciye başarı sonucu şekilde değişmektedir.

Klasik gitar egitimi, müzik eğitiminde bulunduğu gibi, insanların müzik kulağı dediğimiz müzik öğrenme yeteneğine bağlı olmakla beraber,kişinin çalışma ortamına,ders ortamınada bağlıdır.Ancak tüm bunları göz önünde bulundurarak, esas gitar eğitimi 3-4 aylık bir dönemi kapsar, orta seviyedeki bir eğitim ise 6-8 aylık bir dönemi ileri seviyede bir gitar egitimi bir yıldan çokça bir eğitim devresinde gerçekleşir.Bu verilen süreler genel bir zaman olup öğrenciden öğrenciye başarı sonucu olarak değişmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder